Sunday, April 26, 2009

altered matchboxes

15 comments:

Sandy said...

Wow wow wow wow wow sind die klasse und sooooviele. Ich bin mal wieder schwer begeistert. Super gewerkelt.

Ich wünsche Dir einen tollen Start in die neue Woche meine Liebe.

Maide said...

Ach ja...absolut zauberhafte
Kostbarkeiten...
Hin und weg....ja...das bin ich
wirklich :-)

Liebe Grüße
Maide

Mutschekiepchen2 said...

Einfach wundervoll und gleich so viele, eine schöner als die andere ;-))

Nelly said...

How awesome are these? Yesterday I saw some matchboxes at a flea market and at the time I didn't want them, but now I'm inspired!

Patti G. said...

These are perfectlu Shabby Viola! Love them!!! Even matchboxes are worth saving if they look like these! :0)
Hugs,Patti

Louise (KardKrazy) said...

These are so lovely, Viola! Never seen shabby matchboxes before, great look!

doris said...

Zauberhafte Kostbarkeiten...
Ich bin begeistert!!!

Ganz liebe Grüße
Doris

debi @ life in my studio said...

Stunning!! Those would be a wonderful way to give a small gift like jewelry...it would be a double gift.

Dorthe said...

Oh wie schön , liebe die kleine mädschen, aber dei mit draht ist nochmal was anderes, :roh und romantish zusammen-so lieb.
Liebe grüsse Viola
Dorthe

Alexandra Knittel said...

Die sind zauberhaft Viola

Lynn said...

Sooooooooo sweet, just love them, and I love your Guardian Angel, I have one almost the same :)

Janny said...

So lovely!

Femmy said...

gorgeous matchboxes Viola, always love B&W !!

jasminduft said...

Absolutely gorgeous!

~Sorellina~ said...

Eine tolle Idee! Jetzt weiß ich auch was ich mit meinen ganzen kleinen Streichholzschachteln machen kann *g* Anregungen habe ich ja jetzt genügend *wunderschön!*

LG
Sabs