Monday, January 11, 2010

altered notebook





 

17 comments:

Sandy said...

Jesses mir klappt hier grade die Kinnlade runter. Ist das schön oder ist das schööön ??? Ein Traum liebe Viola. Wunderschön.

doris said...

Ist schööööön oder ist das schöööön... Wow, ich bin genau wie Sandy aus dem Häuschen!!

"Traumhaft liebe Viola!"!!

Ganz liebe Grüße
Doris

shabby-homedreams said...

Liebe Viola,

welch ein zauberhafter Post.
Das Büchlein ist ja wirklich ein Schmuckstück.
Romantic und Nostalgie kommen hier voll und ganz zum Ausdruck.
Wünsche dir noch einen wundervollen Wochenanfang.

Herzliche Grüße, Mary

Janny said...

Gorgeous!

Wilma said...

Wow!!!! This is sooooooo gorgeous!!! Beautiful work!

Dorthe said...

Viola liebe,
dass ist doch ein -fairytale- ein wunderschones traum,und so romantisch, drin zu schreiben.dass wãre schõn mit so eine Tages buch.

Liebe Viola jetzt ist es die woche wo ich hier in Copenhagen bin!!!soll mit kindern sein, und geschãfte besuchen,jubiii, aber ich kann noch nicht meine normaler email checken, und weiss nicht wass da drin kommt, so jetzt ist es meine : denlillelade@gmail.com
ob du mir was sagen will,,,hihi
Alles gute du ,und ganz liebe grusse Viola.
Dorthe

alcoholinky said...

beautiful Viola. I'd be scared to use it in case I got my grubby inky fingers on it LOL

sissie said...

So pretty. I love it.

LENNU said...

Hi Viola!

Thank you for your kind words in my blog.
So cute!

Warm greetings, Lennu

T's Daily Treasures said...

So lovely! Wishing you a warm and wonderful day! Blessings :) Tammy

Julia - "Vintage with Laces" said...

Das ist ganz entzückend, liebe Viola!

Liebe Grüße und einen schönen Tag,

Julia

Audrey said...

Gorgeous Viola!

Hanne said...

What a beautiful book! Like a dream!

Have a wonderful and creative day!
Hugs Hanne

Patti G. said...

What a darling notebook Viola! Love the little niche cut out to see that sweet girls face! AWESOME, and you are the Queen of White......love the look!
Hugs,Patti

Femmy said...

soo beautiful!!!

Robin said...

Gorgeous notebook!

jasminduft said...

I love this! I'm so thankful for One World One heart, which allows us to get to know such great artists. Your works are lovely and so exquisite! Congratulations!