Saturday, January 16, 2010

lavender sachet

5.1 x 6.3 ( 13 x 16 cm )
...sewed from old vintage linen - image printed on white cotton




 

15 comments:

sissie said...

Oh so beautiful! The little girl's face is adorable. You are so talented.

See you again soon.

Mutschekiepchen2 said...

Und auch das ist dir wieder mal perfekt gelungen ;-))

Schönes WE

alcoholinky said...

delightful Viola!

Julia - "Vintage with Laces" said...

Sehr schön romantisch und duftet bestimmt ganz wunderbar :)!

Ich wünsche Dir ein schönes Wochenende, liebe Viola

Julia

Anna said...

very lovely...very vintage!!

Sandy said...

Ist das schööön, nein was ist das schöön. *schwärm*
Ein Traum meine liebe Viola. Fantastisch.

Janny said...

Lovely!

Gepke, www.yourzoap.nl said...

Geweldig! Wat een schatje. Zo leuk ook dat tasje. Groetjes, Gepke

debi said...

Viola, your sachet is beautiful! I love the color of the linen, and your design is sooo pretty.

doris said...

"Fantastisch" Viola!!
Was für eine zauberhafte und wunderschöne Arbeit... Wow!!

Ganz liebe Grüße
Doris

Nancy Maxwell James said...

oh I love this! pure sweetness! thank you for your inspiration Viola...I started a blog about our journey in remodeling our new home...we haven't closed on the house yet...but you can see the remodeling I have ahead of me in my new place here:

http://rosewood-cottage.blogspot.com

Dorthe said...

Hallo liebe Viola,
habe an dir gedacht,-war ein bischen lange her--aber mit mir auch, als ich noch im Copenhagen bin, mit meine tochter.
Aber so schõn von dir wieder was zu sehen.
Deine duftkissen sind sehr suss und schõn gemacht, und wie ich liebe, so romantisch.
Ich bin wieder zu hause dienstag abend, trotzdem schõn,obwohl ich die kleine vermissen will.

Viele liebe gr~usse,hier von Copenhagen, Dorthe

Colette said...

Just precious.

jasminduft said...

That is stunning! Lovely work!

Julikind ein sanfter Hauch im Leben said...

Wunderschön !!
LG Ursula