Saturday, March 6, 2010

a mother`s love

vintage box

 


  


  


 

17 comments:

Julia - "Vintage with Laces" said...

Sie ist sehr schön, Deine Box mit dem passendem Charm und die Nummern-Tags gefallen mir natürlich auch!
Ich wünsche Dir noch ein tolles Wochenende, liebe Viola!
Viele sonnige Grüße
Julia

Julie said...

Beautiful images & scenes, Viola...so tender and loving...

Hope your weekend is lovely!

Mutschekiepchen2 said...

Total schöööööööööööön!

Euch auch ein schönes WE ;-))

Hanne said...

What a fantastic looking vintage box!
Have a wonderful weekend!
Hugs Hanne

Sandy said...

Jesses was ist das wieder schön.
Mir fehlen mal wieder und wie so immer die richtigen Worte. Ein Traum meine liebe Viola.

Ich wünsche Dir ein sonniges WE meine Liebe.

Bunny said...

Oh how pretty and simple. You did an amazing job. Love it.

Daphne Nicole & Lynda Cade said...

What a beautiful vintage box!!! So sweet! Blessings...Daphne

Dorthe said...

Liebe hallo,
So schöner box, liebe dass es schwartz und weiss ist, -so elegant, und deine bild mit die beiden, ist so süss.
Liebe grüsse,
Dorthe

rosaliaa said...

love it

Debby said...

WOW!!! This is amazing, gorgeous, gorgeous.
debby

jenny said...

Oh this box is gorgeous, so lovely...

Audrey said...

Gorgeous Viola!

Patti G. said...

This is just beautiful Viola!!
A Mother's Love, with that sweet image and of course always consistent Shabby Chic feel! WONDERFUL!
Hugs,Patti

The Inky Minx said...

Just stunning

GWENDOLYN said...

Gorgeous box!
Gwen

Robin said...

What a precious altered box Viola! That would make a perfect Mother's Day gift!

Bleubeard and Elizabeth said...

I think I'm in LOVE. That vintage box is to die for.