Sunday, January 2, 2011

inspirations boxes

for sweet friends





34 comments:

Xela said...

Ich wünsche dir ein gutes neues Jahr meine Liebe :)

Und danke für die wunderschöne Schachtel, dein Foto ist viel viel schöner geworden als meins.

Bis dann ... hoffentlich bald
Hugs Xela

Corien XXX said...

Love them, they look awsome

Corien

Mutschekiepchen2 said...

Auch von mir ein dickes Dankeschön und alles, alles Liebe für 2011
;-))

Drück dich ganz dolle LG Kerstin

Marie Lost Bird Studio said...

Liebe Viola,
tolle inspirations boxes! Wuensche Dir ein ein gutes Neues Jahr.
Hugs,
Marie

Femmy said...

beautiful boxes Viola!!

milena60 said...

Как у вас уютно и по домашнему уютно...Мне всё по душе что вы делаете.Я в восхищении.

Carol Q said...

definitely inspiring Viola! happy new year.

Sarah said...

Beautiful work, Viola! Your friends will be inspired by such a lovely gift.

Tina @ TinyBear said...

Your boxes are all SO pretty Viola. Someone will get very lucky to get one.
Wishing you a very happy new Year.
xo Tina

Robin said...

What lucky friends you have Viola! Your boxes are just gorgeous.

Hugs,
Robin

Createology said...

Ahh these are perfect inspirational. And lovely. And very creative. Love them. Happy 2011...

Paper Paradise said...

Just amazing, very classy, love them. Sue x

sissie said...

Beautifully embellished. I love them.

hugs
Sissie

Dorthe said...

Hallo liebe,
Die sind all so wunderschön, Viola, und ich bin so dankbar dass eine jetzt liegt gerade hier neben mir. Ich habe gerade photos mit alle meine fantastische geschänke, von dir-und andere- am meiner blog geliegt.
Danke süsse, und eine guter nacht wünsche ich dir.
Ich schreibe dir morgen, freund.
Liebste grüsse- und kys,kys.
Dorthe

minnie_mac said...

Absolutely beautiful.

Marilyn

Laurie said...

Gorgeous!!!

Barbara Jean said...

It is all so beautiful. love your boxes and that clock box.

blessings

barbara jean

minnamarika said...

How beautiful creations, again Viola :)) Looks like yoú are multitalented Lady!!!

Karen said...

I love your blog!! Such beautiful work.

Diane said...

Oh!!!! So beautiful!

Diane

Lovey said...

These are beautiful...I love them.

ღtanja*s homestyleღ said...

Hallo Viola, deine Schachteln sind wunderschön. Ich wollte nur nur schnell ein schönes WE wünschen und hoffe, es hört endlich auf zu regnen. Bei uns hat sich das weiße etwas aufgelöst und es kommt schon wieder grün durch.
ALso ein schönen Start ins WE und ganz liebe Grüße Tanja

carole brungar said...

very pretty photos. oh and I love the kitten too!!

carole brungar said...
This comment has been removed by the author.
Karen Valentine said...

What lucky friends they are! The boxes are just beautiful. So my style!!!!! Hope your New Year is off to a wonderful start Viola!

xo,
Karen

Lululiz said...

STUNNING! But then I shouldn't be surprised, everything you create is so exquisite. I find these little boxes absolutely adorable and your friends are very lucky indeed to receive such treasures from you.

Lisa's Creative Home said...

Just found your blog and am your newest follower! These boxes are stunning!

Julia - "Vintage with Laces" said...

Die sind alle wunderschön, liebe Viola!
Ganz ♥liche Grüße
Julia

Oxana said...

I love them, Viola!
Have a nice weekend!
Hugs
Oxana

Wanda AKA "Craftymule" said...

Beautiful creations!

Dawn said...

Oh My Gosh these are so wonderful what lucky friends you have

Love Dawn xx

Liz said...

These are gorgeous! Everything on your blog is just beautiful.
Liz

Elborgi said...

ich bin begeistert von den schönen Werken
LG
Elma

SelenarteDecoupage said...

Your boxes are masterpiece. They are so gorgeous and inspiring.
Hugs xx