Tuesday, July 26, 2011

altered book cover

wall hanging


18 comments:

Lovey said...

Oh Viola this is beautiful...I love visiting u...won't u stop on by for a visit...xo Lovey

JoAnne said...

Gorgeous!

Bente said...

Oh, how pretty. And that suitcase in your last post, is fantastic.

Hugs Bente

Peninia said...

Very lovely work...wow!!!

Pretty Ragged Threads said...

This is fabulous, and the little suitcase as well. Love your work.
Hugs, Jackie

Robin said...

What a fabulous book cover! I love your use of burlap Viola!! Have a great day.

Hugs,
Robin

Martina2801 said...

Das sieht großartig aus, liebe Viola! Wirklich wunderschön!

Doreen... said...

Wow Viola, das würde sich auch gut in meinem Wohnzimmer machen:)
wunderschön.
lg Doreen

Dorthe said...

Hallo ,du fantastische createur- es lichtet von schönheit, liebe Viola- und ist eine wunderschönes -hanger- ich liebe alle deine materialen- und wie du mit dem "hexen" kann :)
Viele allerliebste grüsse, und kys og knus fra-Dorthe

Juli@Korotaeva said...

So beautiful!

Patti G. said...

Viola,
Your altered book cover done in whites is glorious!!! What a beautiful job! That will look lovely hanging somewhere special!
xoxoxoo
Hugs,Patti

Old Paper Roses said...

Oh I LOVE this...!
What a beautiful creation you made once again.
Your art is just wonderful.

Have a great weekend,
hugs Michelle

Kelly_Deal said...

Beautiful!

Julia - "Vintage with Laces" said...

This is so beautiful, dear Viola! I just love it!
Viele, allerliebste Grüße und viel Spaß am Wochenende :-),
Julia

ania said...

Piękna i niezwykła!

Marie Lost Bird Studio said...

Absolutely beautiful,Viola!!
Have a lovely Sunday.
Hugs,
Marie

Jann said...

Beautiful!

Sandy said...

Huhu meine liebe Viola,

"Asche auf mein Haupt", ich war lange lange nicht unterwegs und habe nicht geschrieben.
Ich möchte Dir gern einen Kommentar hier lassen.
Du warst ein fleißiges Bienchen und so kreativ. Ich kann mich mal wieder nur inspirieren lassen. Wunderwunderschöne Kreationen.

Ich wünsche Dir eine sonnige neue Woche und ich komme nun wieder öfter ;)