Thursday, July 7, 2011

wooden framed collage

gifts for another sweet friend



20 comments:

The Sparkly Fairy said...

so pretty!

Marie Lost Bird Studio said...

Gorgeous,Viola! Lucky friend.
Have a wonderful day.
Hugs,
Marie

Julia - "Vintage with Laces" said...

Das sind wieder traumhaft schöne Geschenke und da wird sich mit Sicherheit Deine Freundin ein Loch in den Bauch freuen.
Ich wünsche Dir noch einen schönen Tag, liebe Viola :-).
Es grüßt Dich aus dem Norden
das Julchen

Elly said...

Mir gehen die Augen über...jedes einzelne Stück...*schwärm* ich würd sie auch alle nehmen (:o) Gruß Elly

Petite Michelle Louise said...

all so lovely and beautifully packaged too. lucky gal!

Mutschekiepchen2 said...

Wieder mal ein Traum ala Viola, ganz große klasse!!!!!!!!!!!!!!!!

LG Kerstin

Robin said...

Amazing fabric collage Viola! Love how you have wrapped your gifts, your friend is very lucky indeed. Hope you have a great day.

Hugs,
Robin

Lululiz said...

The collage is breathtakingly beautiful.

Pretty Ragged Threads said...

Beautiful collage. Lucky friend. Your work is fabulous.
Hugs, Jackie

Marilyn Rock said...

Stunning Viola!

Lynn Stevens said...

What a lucky friend, Stunning!!!
hugs Lynn

Stempelhexe said...

Wunderschön sehen die Sache aus.

LG
Ulla

Xela said...

Alles meins :) Und ich liebe jedes einzelne Teil !!!!
Und ich habe mir ein Loch in den Bauch gefreut und freu mich immer noch wenn ich sie ansehe.
Vielen lieben Dank dir ... du bist einfach die Beste!
*knutsch*

Dorthe said...

Hallo liebe viola,
Welscher schönes geschenke für eine glücklisches freund.
I know she will be very happy, to recieve your gorgeus art pieces and wonderful gifts-
The collage is amazing- wie alle deine liebe "geschickte"-und die päckschen sieht ganz wunderschönes auss. Hier ist Mathilde besuchen-ich bin müde aber glücklich.
Alles liebe grüsse, mit mange knus og kys- und liebe tanker :)
Dorthe

Anesha said...

Wow, these are so pretty!

Lorraine@creativedaily said...

Not only is the piece beautiful, so is the packaging! Enjoy your weekend.

Audrey said...

WOWOWOW!!! Gorgeous!

Anneke said...

wunderschone creation.
ich wunsche dir ein schones sommer und bis august

Lovey said...

Breathtaking...breathe....

crafty creations said...

What amazing gifts - so dainty and pretty xx Hilda