Thursday, August 11, 2011

home sweet home

altered jars




24 comments:

Sandy said...

Hihi Wiener Würstchen mal anders ;)
Wunderschön neue Homedeko Viola.
Gefallen mir sehr sehr gut.

redscrap said...

woh this is very nice!!
greetings mina

Daphne Nicole & Lynda Cade said...

So pretty, what a wonderful transformation!!!
Daphne

stefanie said...

they are beautiful!

Femmy said...

great!!!

MAPY said...

Très belle customisation. Bravo.
MAPY

Kerstin Bank said...

Wunderbar mal wieder!!!!!!!!!!!!!

Robin said...

Oh Viola, I wish you could come and transform things at my house like you do in yours!! Everything you alter and create is just stunning! Love your bottles.

Hugs,
Robin

Helena said...

This is very nice!

graceandivy said...

These are so beautiful! I love your creativity and style! So glad I found your blog!

Martina2801 said...

Opps - Du machst sogar aus einem Würstchenglas ein kleines Kunstwerk....wunderschön, liebe Viola!

Elly said...

Menno, sind die schöööön. Ich werd noch zum Messi...man darf ja gar nichts wegwerfen. (:o) Elly

Char said...

Your work is amazing and beautiful. Oh yes, I am a follower, Char

Sharing Shadymont said...

What a great idea. I'll have to try this!

Trudi Sissons said...

Beautiful work Viola! It's always such a pleasure to visit your blog - the photography of your art equally beautiful as the art!
How are the renovations?

Dorthe said...

Hallo Viola,
Oh sind die schön geblieben--wollte nie denken dass die eine einfache dose früher war- -immer hast du so gute ideen, meine liebe- und sieht so schön auss mit knöpschen drin.
Hier regnet es auch heute- bist du auch nass ,hihi ?
Allerliebste grüsse von mir, mit kys og mange knus.
Dorthe

rosarod said...

Hallo liebe, ich gratuliere Ihnen! erstellt haben, ein Gebet der Kunst! Ich liebe, liebe Ihren Look Glasbehälter in sephia! Sie sind sehr kreativ! Umarmungen, Rose Marie

Lovey said...

Beautiful!!

Agnes D. said...

Hallo Viola,
das nenne ich Recycling! Ich finde sie sehr schön.
Liebe Grüße
AgnesD

Patti G. said...

Love the jars Viola, you can transform an alter ANYTHING!!!!!
xoxoxoxo
Huggies,Patti

Julia - "Vintage with Laces" said...

So, so, Wiener Würstchen gab's also zum Abendessen, hi, hi, hi. Das köstliche Knopfmenü gefällt mir auf jeden Fall besser und das liegt sicher an der neuen, tollen Verpackung :-).
Ganz liebe, sonnige Grüße
Julchen

maki.moniaki said...

Beautiful jars!Well done!:)

smile said...

stupendo!!!!

Nina said...

Pretty <3