Thursday, December 15, 2011

another old...

... spice rack for crafty storage



23 comments:

Corien XXX said...

Love it, so cute
Kind Regards, Corien

nelly said...

Прекрасно романтично преобразяване на поставката с бурканчетата. Много креативно и вдъхновяващо. Поздрави и хубав ден.

Bente said...

This is so cute. Love it.

Hugs Bente

sirkkis said...

Aivan ihan pidän siitä kovasti.

shabby-landhaus said...

It is wonderful!
heartly Anke

cristall said...

Es precioso!!! Besos desde España!!!

Angel said...

…....... /)
……... ( , )
….….|░░░|
……..|░░░|☆ merry _(♥)_
…..@|░░░|¸.¤“˜¨christmas.
.¨˜“¤|░░ഐ¤ª@“˜¨¨
…¨˜“გª¤.¸::¸.¤ª☆“˜¨¨happy new year.
…¤¸*¸.¤ª“˜@¨¨¨***2012****.
*♥*.

Ceekay- Thinkin of Home said...

I love it! What a smart use of something made for another use!! Merry Christmas!

Robin said...

This is another gorgeous re-do Viola! Love how you added the lace spools on each end. Beautiful, just beautiful.

Hugs,
Robin

Martina2801 said...

Traumhaft schööööön, liebe Viola!

Dorthe said...

Hallo liebe,--
Wie kann, dieser früher bild ,überhaubt dass selbe sein? frage ich mir :) dass ist ja eine totales andere wunderschönes regal geblieben.Und so liebe etiketten , mit mini blumen,und texte.Sieht schön auss mit deine fabric rolls, am seite, Viola.
Ich kann mir dass vorstellen in deiner fantastische arbeitsraum, liebe freund.
Wünsche dir guter abend-und süsse traüme- und schicke dir küsse, und dickes umarmen.
Alles liebe, Dorthe

Sandy said...

Ach was oll ich denn da bitte wieder zu schreiben Viola ??? Das ist ein Traum. So würde ich es mir auch in die Küche hängen, obwohl ich nicht kochen kann. Einfach nur schööön.

special 'k' said...

How very clever. I love your idea. Thanks for sharing, I will follow on my way out so I know the path back to your lovely blog. I hope you will find the time to come visit my place soon and do the same. Wishing you a Merry Christmas and look forward to supporting your blog in 2012. Cheers SpecialK XoXo

Julia - "Vintage with Laces" said...

Das ist ja wieder eine ganz großartige Verwandlung, liebe Viola! Einfach wunderschön sieht das Regal jetzt aus und praktisch ist es auch noch.
Viele, ganz liebe Grüße und hugs,
Julchen

minnamarika said...

absolutely amazing!!!!

minnamarika said...

Absolutely amazing work - you really know how to turn everything so beautiful :-))

Doreen... said...

Wow ich bin beeindruckt, habe selbst noch so ein Gewürzregal stehen. Irgendwo auf dem Boden und wollte es schon wegschmeißen. Aber jetzt mach ich mich erst mal danach auf die Suche und Möbel es wieder auf. Danke dir für den Anschubs.
Liebe Grüße
Doreen

PattieJ said...

So cute! I love it! I'm definitely going to look at the spice racks I come across at the thrift store in a whole new way now!

Patti G. said...

Beautiful Viola!!!!!!
Sending hugs and a bright and Merry Wish for Christmas too!
Your shabby chic always inspires me!
xoxoxoxoxo
Hugs, Patti

Xela said...

Einfach genial meine Süße :)

Barbara Jean said...

oh so cute!!!!

blessings
barbara jean

Suz said...

Incredibly clever and incredibly beautiful!
Suz

Scrappegal sørlending said...

WOOW! I'm in love!!! How did you manage this transformation??? I just adore it! And what have you done with the spice-jars??