Saturday, March 24, 2012

altered jars

 for lace storage and a collage card



31 comments:

...the yorkshire fox... said...

...Viola these are just wonderful, what a beautiful way to store your bits & piece's...Mel :)

Helen Philips said...

Beautiful ! I like images and the combination of lace.

Lululiz said...

Stunning storage jars. The ladies are so beautiful and all those gorgeous little bits of lace and ephemera frame them perfectly.

Shabby Homedreams said...

The storages looks very beautiful.

I like this wonderful antique ladys.

Lovely Greetings,
Mary

Carol Mae said...

Very nice, so pretty, each and every jar

Ateljee de Kraal said...

Wauw.....these are very beatifull, nice ladies,
Greetings Hanneke

sirkkis said...

Todella kauniita ja tuo kuva kauniista naisista pitsien keskellä on hurmaava.

bolletjelucky said...

Aaah what an interesting use of empty jars,I love the way you recycle things.

Cindy Craine said...

Love these jars! It's sunny and warm in Texas, hope you have sunshine too! xox-cindy

myriammg said...

love these so much !

Robin said...

Beautiful Viola!

Hugs,
Robin

Createology said...

Your altered jars and envelope are Lacylicious! Creamy and dreamy and I adore them! Blissful Inspirations...

Anneke said...

your work is as always so beautiful and i like the though of vintage you have given these jarsand envelope.
have a nice weekend

Sandy said...

Boah wow Viola sind die schööön.
Einfach traumhaft. Ich kann nur schwärmen und Dir einen sonnigen Sonntag wünschen.

Grietje said...

Verry beautiful jars!!!

Have a nice day,
Grietje

Lisette said...

Wow, they are gorgeous! A real inspiration!

Linda said...

Really beautiful!!

Lynn Stevens said...

Gorgeous Viola! You make the most beautiful ways to store your treasures!
hugs Lynn

Dawn said...

What stunning images ;0) are they stamps or are they didgi (and where did you get them?)Glass jars made in to works of art. As always you inspire Dxx

Dorthe said...

Sweet Viola, your "new" jars are so stunningly beautiful, and so lovely side by side.
Wonder what treasures you have put inside :-)
Hoffe deine wochenende schön und wärm war, wie hier- ich war ein bischen ins garden heute-SO wunderbar.
Allerliebste grüsse, og mange kys og knus, liebe freund.
xoxo Dorthe

nelly said...

О изключително красиви буркани Виола!
Поздрави от мен.

Alexandra Eitel said...

Deine Gläser sind wunderschön geworden Süße!
Tolles neues Banner hast du.
By the way ... ich sitzt hier auf Grund des Streikes auf dem Flughafen fest :(. Ich ruf dich morgen Mittag mal an... schätze nach 16.00 Uhr müsste ich zuhause sein.
liebe Grüße Xela

Janazana Fantasy said...

wow... this is realy beautiful ....

Jo-Sa-Su said...

Liebe Viola, ich freue mich so sehr, dass ich Deinen Blog gefunden habe - so tolle Ideen die Du hast und umsetzt - wow. Bei Dir lasse ich mich gern inspirieren und vielleicht schaffe ich es ja auch das eine oder andere mal umzusetzen. Du hast einen super Blog! GLG-Annett

vale said...

Как мне нравится! Я тоже хочу так научиться! К сожалению, в России мне не всегда хватает материалов, чтобы сделать такое!

Christelle said...

Bien sur , ces créations ne peuvent que me plaire ...c'est tellement joli !

AJa said...

fantastic

StampDancer said...

Wonderful! Where did you find your ladies images?

Roberta said...

WoW Wonderful!

janete said...

beautiful blog...i love...

Nós said...

Estou apaixonada pela sua arte, magnífica.